handboll!

mycke handboll idag! gick upp klockan 7 åkte till volvo vi 8 där vi samlades! 
sedan 2 och en halv timme bil till varber mummmms ! elr inte ..
vi spelade iaf match vid 12 dock förlorade vi med ett antal mål men det är vi vana vid ha ha !
åå så donken på vägen hem mumma! åå massvis av godis , livet leker!
kom iaf hem nu får typ 20 minuter sen suttit i söngen sen dess super skönt värkligen! 
fåå se om jag orkar gå ner till viktor sen där emilia å evelyn är, troligtvis inte ! 
nu ska jag äta undlar som jag blev sugen på när jag såg en bild på de haha vet inte öns om jag gillar de! ;)
här kommer en bild som togs för 2 år sen eller ngt sånt om inte önnu längre sen!
se och njut av något riktigt ful ! :*

pusss å kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0