hej mina kära ..

hejsan min kära bloggläsare , blev ju tyvärr ingen bloggning igår.
jag var iaf och tränade vid 5 som jag inte har gjort på 1 månad drygt,
pga min stackars tumme! de gick iaf hyfsat DOCK träningvärk i hela kroppen!
efter träningen gick jag evelyn och mica till kyrkan , konfan är värkligen
super duper mega tråkigt ! sen gick jag hem till mig och dom hem till evelyn ,
jag hoppade in i duschen å så sen ner till evelyn , och efter stund kom oliver
vi gjorde inte så mycke dom spela lite gittar å såå myysigt! :)
såå drog jag hem vid 1 elr nått sånt! idag kom mamma in och väckte mig vid 12 inte okej ..
senare ska jag nog träffa emilia och viktor och till kvällen troligtvis hem till evelyn åå sova där :)
åå en liten bild på mig för några dagar sedan! :)

pusss å kram / Louise


Kommentarer
Postat av: Maja

du är väldigt fin.

2011-02-24 @ 20:56:04
URL: http://majjaahh.blogg.se/
Postat av: Louise - Maja

taack! :)

2011-02-25 @ 15:59:35
Postat av: Marcus

;-)

2011-02-25 @ 16:41:13
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0