Dag - 5 mina syskon

hejsan kom hem vid 8 från konfagrejen , så hoppa dirrekt in i duschen , och nu precis
åt jag lite nudlar , som jag vart sugen på i en vecka sjuuukt! 
imorn är de konfaskit igen , fast vi ska bara baka så det ska nog gå lätt å så! :) 
så kanske kommer hem runt 7 meen de tycker jag allt att ni får leva med! :)

Mina syskon: japp då var det ju aå att jag inte har några syskon! ;) 
faktiskt väldigt skönt! men efter som att pappa har tjej å hon har 2 barn ,
så kanske de räknas med på ett litet hörn ? 
isf så har jag 2 "syskon" tobias som är 96a precis som jag , träffat han 3 ggr
elr nått som kanske , och Daniel som är 94a som jag också träffat 3-4 ggr :)
var i branäs å åkte skidor i början av januari med , tobbe , danne då och pappas tjej
, hennes bror väääääärldesn skönaste å goaste kille helt klart! och rebecka å pappa då :)
det vart faktiskt riktigt kul tycker jag allt kommer en bild på oss fyra en bit upp i backen ,
ni får så ut med att vi är väldigt fina , speciellt mina underbart vacka skidglasögon , eftersom
jag inte hittade mina andra!

pusss å kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0