dag 7 - min förebild/idol

godmorgon/eftermiddag :) legat i sängen ända sen jag vaknade för några timmar sedan , var i stenungsund i går som jag skrev vi förlorade dock men riktigt bra ändå :) när jag kom hem var jag så häääääääär trött så jag hann inte äns ta på mig täcket innan jag somnade ha ha .. kollade på melodifelstivalen men mamma senare på kvällen , enligt mig var det helt rätt låt som vann! eric saade såå otroligt grymt snygg är han , så om inte låten tar vidare han så kommer hans utseende garanterat avv göra det ! ;) även färgat håret kan jag inte har nämt ? brunt iaf! :)
dag 7 - min förebild/idol
yesss min förebild är ju självklart en grym fotbolls spelare , och otoligt snygg vem kan de vara ? ;)
joo självkart är det Fernando torres som spelar för spanien och chelsea.. jag fastanade nog mest för att
han var så SJUKT snygg , så när jag blir lite äldre så ska jag och sanna klart åka och kolla på han , nästa år kanske de skulle bli , underbart ! fotboll är det absolut bästa som finns ! ska åka och träna en gång till för
bff också , underbart , bara det att jag inte har tränat på 5 månader förutom matchen , detta kommer nog att gå värdigt bra har jar en känsla av ..
iaf här kommer det några underbart fina bilder ! ;D



pusss å kram / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0