jääklar

jääklar nu va det ju mer än en vecka sendan jag skrev sist , åå jag suger verkligen på att blogga -.-
jaja .. i veckan var de så prao , dock jag jag bara till torsdag för där jag praoa på jönssons katt , sög ngt enormt så valde att gå till skolan torsdag - fredag ?!?! tänk hur mkt de måste ha sugit om jag hellre gick till skolan ? ;)
fick iaf vara med klassen 8E , det var ganska spännande på ett sätt .. 
eftersom min klass 8A är den stökigaste på hela skolan .. och 8E typ är den lugnaste haha det var nästan lite leskigt med tystnaden ibland :o igår vid 8 åkte jag till stenungsund för att träna med bff , gick väll helt okej men konditionen är inte den bästa hah;) sen fick jag lägga mig och sova en stund , ut igen vid 8 och grilla med buffe viktor viktor oscar joonathan och emilia men det blev aldeles för kallt se vid 9 gick alla hem till viktor och så kollade vi på en film :) gick hem vid 1 och har legat i sängen sen dess underbart :D

gammal bild från i somras ? 
pusss å kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0