jag ska inte bli ..

jag ska INTE bli dålig på att blogga! jag ska INTE bli dålig på att blogga! 
såå iaf ligger i sängen och myser lite med datorn , om 1 timme ska jag dra mig
mot volvo och sen vidare till stenungsund för match! :)
så kör en dag 6 ! :)
dag 6 - mina vänner!
jajja men , jag är värkligen jätte nöjd med mina vänner dom finns alltid där , otroligt under bara! 
ett plus är min klass där ät alla så underbart gooa kärlek till dom ! 
det är så skönt för när vi bråkar vet jag aallt dom alltid kommer att komma tillbaka
dom är verkligen underbara ! vet inte riktigt vad jag ska skriva men några bilder kan jag slänga
in på några av dom iaf! :)

becca - emma - rebecka - jag - emma - linnea - fanny - fanny - hanna - emma.

sanna - mathila - fanny - evelyn - jag.

delice - william - emma - evelyn - jag - samuel - alice - micha.

åå den finaste av alla! mina underbaraste tjejer! evelyn - jag - emilia - mathilda! 
älskar er , masssor med kärlek till er!
pusss å kram / Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0