spotify

heej , sitter här i min ensamhet med pappa , kan man säga så ? 
iaf sitter med spotify i luuurarna underbart ! skolan idag har väll vart helt okej , lyckats med nått jag alldrig lyckats med förut också lite smått stolt över det måste jag säga! ;)
upptagen HELA helgen , kommer bli en riktigt bra helg känner jag på mig , imorn vid 3 tiden ska jag åka till lysekil för blev förfrågade om jag skulle kunna spela en match med damlaget å den börjar sex , och efter det hem till fanny å festa med tjejerna toppen! upp tidigt på söndag och spela handbolls match vid 10 inte kul , för nån tidig kväll lär det nog inte bli! ;) nädåå sen efter matchen ska jag hem å sova underbart ! 
såå där har ni min helg , inte så bra på att blogg som ni märkt vid detta laget , men ska göra allt jag kan för er det vet ni ju ;) nu ska jag kolla lite på tvn och fortsätta njuda av att det är fredag ! 
pusss å kram / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0