studiedag

hejsan! studiedag idag RIKTIGT skönt att få en lidig dag mitt i veckan såhär , hade inte skadat mig om vi hade haft lite flera lediga dagar för det tycker jag vi har ont om ! pappa veckte mig vid 10 ?!?! lite smått sur över det men men de lever jag med ha ha .. hade lovat han att hjälpa till lite efter som vi har så otroligt mycke grejer som vi ska kasta eftersom vi ska flytta nu till sommaren till lysekil! HAPPY FACE! :D nejmen blir över synoptik mitt i stan , riktigt nöjd är jag faktiskt haha! så det ser jag fram emot riktigt mycket! ska åka till lysekil om en stund! konfa -.-
tips från coatchen: börja ALDRIG med konfiramation. ni kommer ångra er! :)
iaf darar dit vid halv 5 elr nått så bloggar mer när jag kommer hem! 
pusss å kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0